17 Şubat 2011 Perşembe

Aşılardan çok korktummmm :((((

 İşte aşılardan sonra evimize gelince böleeeee ağladım ben:((annemde hep kucağına aldı beni

 Dün sabah annemle babam beni halamın yanına götürdüler.herkess çok sevdi beni  orda ama ben başıma bişey geleceğini anlamıstımm.sonra hemşire abla koluma ıkı tanede bacağıma iğne yaptı. Halam tuttu kolumu kıpırdamıyayım diye bende cok agladım.Tam bitti diyorum bitane daha yapıyolar.Bilseydim gitmezdim yaniiii




Ağzımdaki memenin düşmesinden çok sıkıldım bende biraz elimle tutayım dedim düşmesinn diye....ayrıca  değişik sesler çıkarmaya başladım ben ne güzel daha konusamıyorum ama  olsun azimliyim onuda öğrenicemmmmm..annem kapıdan çıkana kadar arkasındanda  bakıyorummmm:)))
Sizce gözlerim ne renk olcak benim?????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder