27 Ocak 2011 Perşembe

Bugün kulak testine götürdü annem beni

 Koca teyzemmm:)) canım ananemmmm:)) ve ben onlar minnoş tontiş falan diyorlar
Ersin abimmm oda çok sevdi beni buarada yakışıklıymış :))
Dün gece yine canım uyumak istemedi saat 3ekadar annemle oturduk babam uyuyordu:))sabah bi kalktım annem ananeminbana ördüğükırmızı hırkayı giydirmiiş heralde biyere gidicez dedim...sonra annem beni battaniyeme sardı sarı bi arabaya bindik ben uyuyo gibi yaptım uykumda yok değildi ama yoldan ananemde bindi arabaya  çok şaşırdım...birazcık gittik büyük bi bibanın önünde durduk annem beni bır odaya soktu aman uyusun bu test uyurken yapılıyor diyordu bende  gözlerimi acmadım hiç..Alnıma boynuma bişey yapıştırdılar birde kulaklarıma kocaman bişey koydular müzik sesigibi bisesvardı nerdeyse oynuycaktım:))hemşire aman uyanmasın deyıp durdu bende kıpırdamadım.Kulaklarım duyuyormu diye bakmışlar....Duymasa annem çok üzülürdü..zaten ben içimden dedim annecim üzülme duyuyordum ben ama aynı dili konusmadığımız için annem anlayamadı beni:((neyseki hemşire gözünüzaydın bisorun yok dedı annemde ohh dedi çok sevindi:))sonra yine sarı arabaya binip koca teyzeye gittik.bisürü  fotoğrafımı çektiler benim.Ersin abimlede ilk defa karşılastık beni çok beğendi çok hoşuma gitti doğrusu ne güzel bebek deyip durdu oda  hep fotoğrafımı cektı.galiba beni herkes çok seviyorrrr güzel bir gündü annemle gezip durduk:)) keske hep gezsek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder