24 Ocak 2011 Pazartesi

Birde erken doğdum ben arkadaslar 40 hafta duruyormus içeride ben 34cü haftada cıktım.Napayım yeniyil gelmıstı içeride tek başıma geçiremezdim.hem sakallı adam süslü şapka almıs o gün basıma koydu benım.bana bakan kadında pasta yapmıs agladım ama vermediler bana:(( agladımm bende..kadın yedi pastadan belki sütle gelir bana dedım bende bekledim.basklarıda geldi ogün eve kalabalıktı biraz uyuo numarası yaptım bende yoksa kucaklarına alcaklardı yatagım rahattı cok.aaa şimdi hatırladımben eveılk geldıgımde evde bana bakan kadından baska ikikişi daha  vardı.onlarda baktılar bana keske gitmeselerdi.ne güzel seviyolardı beni bitanesi tontişimm tontişim tontişimmm  diye sarkı söylüyordu.o biraz büyük bana bakan kadın ona anne diyo ama benı cok sevdıgı belli hiç aglatmıyo:))bıde bana bakan kadından daha küçük bi kız vardı.oda teyzem deyip durdu bana ne demekki teyzemanladım offf öğrenicek ne cok sey var.zaten kakamıyapmak cok zor geliyo karnım acıyo  sanki o zamanda aglıyorum belki karnımı ovarlar bende rahatlarım diye.Dışarı erken çıkmakla hatamıyaptım acaba orda karnımdaki hortumla herseyi yapıyordum burda cok yoruluyorumm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder