24 Ocak 2011 Pazartesi

BUDA SALINCAĞIM
Dün gündüz hiç uyumadımcanım sıkıldı banane  tamam karnımı doyurdular altımıda aldılar ama canım sıkıldı benım bende bagırıp durdum ben bağırınca hemen başıma geliyorlar:)) Çok komik öylee bakıyorlar bana bazende kucaklarına alıyorlar kollarına yatırınca ağlıyorum yine dik tutsunlar banane öyle etrafı daha rahat görebiliyorum.Zaten  salıncak aldılar bana:)) sıkılınca bağırıyorum ona yatırıyorlar.Ütünde bişeyler dönüyoo renkli renkli ama anlamıyorum olsun yinede güzel.gece sakallı olan bi adam ver evde kim acaba??gündüzleri bi kadın bakıyo bana sakallı adam geceleri geliyo gündüz yok bide gözlerinin önünde camdan bişey varonların arkasından bakıyo bana dün agladım evdekı kadın benı öteki odalara götürsünde bakayım dedım sakallı adam nerde hiçbiyerde yok henüz çözemedim.belkide benim bezimi alan adam odur.gündüz bez almaya gidiyodur bana.neyse gecede 2 de yattım kadın benı koynuna aldı gözlerini kapattı arasıra ben ses cıkarınca hemen actı korkuyo galıba bana bişey olcak diye niyeki acaba birisi kızarmı ona ama iyibirine benziyo ben aglasamda o hep gülüyo saclarımıda sevıyo.bende gece 2 de uyudum şimdi cok uykum var karnımı doyurmak dışında gözümü bile acmak istemıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder