24 Ocak 2011 Pazartesi

Çok beğendiğim gelinliğim
 Bunu zorla çektiler uyuyrdum ama bahsettiğim üçlü biri ananem biri teyzem birde annecim diyor bana
Buda galiba annemin kankasıymış öyle diyo ne demekse kanka

İştee işteee bu bahsettiğim sakallı adam...
Geçenlerde bana bakan kadın erkenden kalktı yine yatagımı düzeltti evi toparladıçok telaşlı  görünüyordu bana ananem diyen kadınla teyzem diyen kızda öyle herkes bişeyler yapıyordu.Bende sesimi çıkarmadan bi köşede ölee bekledim.heryeri toparlayıncagekip bana gelinlik giydirdiler hoşuma gitmedi değil etekleri kabarıktı.Bana bakan kadınayakları çok küçük bunun ıkı kat corap giydirip öyle giydirelim dedi ayakkabılarını sonra saçımadatoka gibi bişeytaktılar herkes ayyy ne güzel oldu dedı massallahhh dediler anlamadımkı o da ne demekti yeni bişey daha cıktı öğrenmem gereken.acaba yemekmi vericekler dedim bekledim bekledimm kımse degısık bişey vermedı bana bakan kadınlar giyindi bitanesi kocaman biseytakmıs sacına cok güldüm:))sonra birden ev cok kalabalıklastı kapı caldı bisürü insan geldi sakallı adamı aradım yoktu aralarında hepsi başına örtü diye bişey takmış basımdaki pembe yastığa sarı sarıbişeyler taktılar bide elbise getirmişler bisürü bana.bana bakan kadın hep tesekkur etti yine masallah dediler anlamadım yine nedemekti acaba??sonra bikadın yükseksesle bişeyler söyledi benı besıgıme yatırdılar cok kalabalıktı bende uyuyo gıbı yaptım.Yüksek sesle konusan kadın bıde 3 kısı daha benı kucagına aldı.Alala sonradaherkeseyiycek verdiler sakallı adam almıs onları öle dedi bana bakan kadın bana yine vermediler    :((yiyeceklerini alınca herkes gittiii....Bana bakan kadını telefonda konusurken duydum bızımkının 40 ı çıktı 40 mevlütümüz vardı dedı.Acaba hergünü böyle kutluycaklarmı??İyki doğmuşum b

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder